Az Epropulsion Navy elektromos csónakmotor Lítium-Ion akkuja akkumulátor két kommunikációs csatlakozóval van ellátva. Az egyik az akkumulátorállapot továbbítására szolgál, amely a NAVY motor LCD-kijelzőjén olvasható le, a másik pedig további csatlakoztatott akkumulátorokkal való összekötésre (egy rendszeren belül akár 8 darab lehetséges). |
|
Rendszer-kommunikáció Az akkumulátor |
|
két kommunikációs csatlakozóval |
|
van ellátva. Az egyik az akkumulátorállapot |
|
továbbítására szolgál, amely a NAVY |
|
motor LCD-kijelzőjén olvasható le, a |
|
másik pedig további csatlakoztatott akkumulátorokkal |
|
való összekötésre (egy |
|
rendszeren belül akár 8 darab lehetsé- |
|
ges). |
|
Az összes akkumulátorcella „agyá- |
|
nak” funkcióját betöltő BMS nemcsak |
|
az akkumulátorállapot kiszámításá- |
|
ért felelős, hanem óvja is az akkumulátort |
|
túltöltéssel, mélykisüléssel, |
|
túlhevüléssel és rövidzárlattal szemben. |
|
A BMS a cellakiegyenlítési technológia |
|
révén növeli az akkumulátor |
|
élettartamát, valamint használaton |
|
kívül csökkenti az önkisülést. |
|
Ház Nagy szilárdságú extrudált |
|
alumíniumból az akkumulá- |
|
torcellák védelme érdekében. |
|
Az alumínium jobban elvezeti |
|
a hőt, mint az egyéb anyagból |
|
készült házak. |
|
IP67 vízálló ház és |
|
csatlakozások! |
|
Akkukapcsoló Az akkumulátor |
|
be- és kikapcsolására szolgál. Kikapcsolt |
|
üzemmódban a csökkent |
|
önkisülésnek köszönhető- |
|
en hosszabb a tárolhatóság. |
|